استاندار یزد در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان تصریح کرد؛رسانه ها چشم بیدار، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند (بخش اول)

یزدفردا :استاندار یزد در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان یزد تصریح کرد: رسانه های ملی و گروهی نقش دانشگاه را ایفا کرده و چشم بیدار، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.

 " محمد رضا فلاح زاده" روز پنج شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان که با حضور فعالین حوزه خبر و اطلاع رسانی و خبرنگاران سراسر استان در محل سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه شهیدان صارمی و رهبر گفت: صدای شهید رهبر که نوایی گرم، ملکوتی و الهی بود هنوز در گوش پیران امت طنین انداز و سهم بسزایی در پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس داشته است.


وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به موقع و انتشار اخبار سالم در جامعه خاطرنشان ساخت: با توجه به پراکندگی موضوعات و فرصت کم خبرنگاران در خصوص انعکاس اخبار کار آنان یک حرفه تخصصی و هنرمندانه است.


استاندار افزود: جمع بندی مطالب سیاسی، اجتماعی، هنری و.. که مورد رضایت عموم مردم قرار بگیرد نیازمند ذوق و سلیقه خبرنگاران است.


فلاح زاده ادامه داد: کاملترین مخلوق خداوند متعال انسان است که همه چیز در این عالم برای بهره مندی او آفریده شده تا بتواند دنیا و آخرت خود را آباد کند.


وی تصریح کرد: رشد معنوی و اخروی انسان و همچنین فراهم سازی رفاه زندگی دنیای مردم هدف آفرینش انسان است که اصحاب رسانه در تحقق این امر و رسیدن بشر به کمال دنیایی و معنوی نقش مهم و ارزشمندی دارند.


عالی ترین مقام اجرایی استان رسانه ها را واسط بین مردم و مسئولان دانست و با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نقش رسانه ها در جامعه اسلامی خاطرنشان ساخت: مطبوعات نقش مدرسه در جامعه را دارند و باید در حوزه های تعلیم و تربیت جامعه تاثیر گذار باشند.


وی افزود: آنچه که در اخبار تولیدی رسانه ها مهم و ضروری است کیفیت بالای گزارشات، مقالات و تولیدات خبری است.


فلاح زاده در ادامه گفت: رسانه ها پیشنهادات و درخواست های مردم را به مسئولین انتقال دهند تا در راستای خدمت به مردم و کسب رضایت آنان پیش قدم باشند.





























  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا